Generalforsamling 2020

Generalforsamling 2019/2020

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.14.7″ border_radii=”on|0px|0px|0px|0px” global_colors_info=”{}”]

Essentiel Tremor Foreningen har haft sit første år 2019/2020, som landsdækkende patientforening og du inviteres hermed til ordinær generalforsamling for det første år.

Grundet COVID-19 har vi udskudt generalforsamlingen, men har nu besluttet af afholde online møder, hvis andet ikke er muligt. Så vi afslutter året 2019/2020 med en sen online generalforsamling, men trøster os med: “bedre sent end aldrig” og håber vi får en god afslutning på året, trods alt.

Generalforsamling for 2020/2021 vil ligeledes blive afholdt online, hvis andet ikke er muligt og vil blive afholdt i august 2021.

Generalforsamlingen 2019/2020 afholdes søndag den 18. april 2021 kl. 15:00-17:00
Da mødet afholdes online, vil der blive sendt en mail, med et link til mødet samt nærmere instrukser senest 48 timer inden mødet.

Tilmelding & link til Generalforsamlingen 2019/2020
Tilmelding er ikke nødvendig for medlemmer af foreningen, da alle medlemmer automatisk er tilmeldt. Der sendes derfor automatisk, en mail til alle vores medlemmer senest 48 timer inden mødet, med link til den online generalforsamling samt flere praktiske oplysninger bla omkring hvordan man stemmer. Skulle denne mail forsvinde af en grund, så gør gerne opmærksom på det, så vi kan løse problemet. Ellers sendes mailen igen 2 timer inden mødets start.

Generalforsamlingen vil blive vist på https://essentieltremor.dk/generalforsamling-2020/ søndag den 18. april 2021 kl. 15:00. Mødet(linket) vil kunne tilgås 15 minutter før mødets opstart.

Dagsorden:
2. Valg af referent
3. Forpersonens beretning
4. Fremlæggelse af regnskab til godkendelse
5. Fremlæggelse af budget samt forslag til kontingent for kommende regnskabsår
7. Valg af formand
8. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer
9. Valg af 2 suppleanter
10. Valg af intern revisor
11. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal, jf. vedtægternes § 5.3, være forpersonen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.

Vi har brug for flere bestyrelsesmedlemmer, så sidder du og overvejer, bare en smule, så håber vi inderligt, at du vil overveje at kontakte os på info@essentieltremor.dk eller formand@essentieltremor.dk eller på tlf. 30593448. Og husk, man behøver ikke have prøvet det før.

Bestyrelsen